کارگزاری تامین اجتماعی در سیرجان ایجاد می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان از ایجاد کارگزاری در شهرستان سیرجان به منظور تسریع در امور جامعه هدف خبر داد.

محمود شیخ شعاعی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان ضمن تقدیر از فرماندار سیرجان در همراهی و تعاملات گسترده با این سازمان گفت: به دنبال معرفی شعبه سیرجان جز ۳۰ شعبه ویژه و پیشران کشور بدنبال ایجاد کارگزاری در این شهر به منظور تسریع در امور جامعه هدف خود هستیم. 

وی همچنین با اشاره به وظایف، ماموریت‌ها و اهداف تشکیلاتی سازمان تامین اجتماعی گفت: ۸۰ درصد جمعیت شهرستان سیرجان تحت پوشش بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی است، افزود: تعهدات مستقیم سازمان در این شهرستان ماهانه قریب به ۱۵۰۰ میلیارد ریال است. 

وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۲۸ قانون سازمان تأمین اجتماعی بیشتر منابع درآمد سازمان از محل دریافت حق بیمه هااست، عنوان کرد: نظام تامین اجتماعی قوی، یکی از ابزار‌های تحقق عدالت اجتماعی در کشور است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: تامین اجتماعی که تا چند دهه قبل چندان شناخته شده نبود، در حال حاضر نه تنها مشغله خاطر دولت‌ها و سیاستمداران را فراهم آورده بلکه به عنوان یک حق اجتماعی برای هریک از افراد جامعه شناخته شده است. 

وی تصریح کرد: جلب رضایت و حمایت مخاطبان که برای کلیه سازمان‌ها و نهاد‌های اجتماعی به ویژه در واحد‌های خدماتی از جمله مهمترین اهداف کلان سازمانی به شمار می‌اید، سازمان تامین اجتماعی که بیشترین ارتباطات با بدنه جمعیتی کشور را به خود اختصاص داده است، مردمداری و تکریم ارباب رجوع به عنوان راهبرد اصلی در اهداف تعریف شده اساسنامه سازمان تامین اجتماعی تعیین شده است و رضایت بیمه شدگان از واحد‌های بیمه‌ای در حال حاضر سرلوحه اهداف متعالی این سازمان قرار دارد.

فرماندار شهرستان سیرجان به نقش تامین اجتماعی و بیمه در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره کرد و افزود: گسترش فرهنگ بیمه‌ای قطعا موجب رشد رفاه اجتماعی در جامعه بوده و نقشی انکار ناپذیر در توسعه و پیشرفت جوامع دارد.

علی یعقوبی پور از ریاست شعبه این شهرستان به عنوان نیرویی مردمی و متخصص یاد کرد و افزود: کارمندان هر دستگاه باید تمام سعی و کوشش خود را در جهت تاٌمین خواسته‌های مراجعین به کار گیرند و شنونده خوبی برای مشکلات آن‌ها باشند.

گفتنی است در پایان این دیدار حکم قطعی ریاست شعبه سیرجان به محمدرضا اسفندیارپور اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.