تجلیل از ۵۰۰ فعال مساجد منتخب خراسان جنوبی

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از ۵۰۰ فعال مساجد منتخب استان تجلیل می‌شود.

سرهنگ اسماعیلی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری اولین آیین تکریم از فعالان ارکان مساجد استان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار بابااحمدی معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج و سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، شنبه ۹ دی در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این همایش هم افزایی در جهت اعتلای مساجد، شناسایی و انتشار الگو‌های موفق و برتر، ایجاد تبادل تجربه بین خادمین و ارکان مساجد، ارتقای سطح هماهنگی‌ها بین ارکان مساجد و تجلیل از عوامل موفق و موثر در اعتلای مساجد است.

سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: در این همایش از ۵۰۰ فعال مساجد منتخب خراسان جنوبی و ۲۰ نفر از عوامل موثر مسجد برتر در سطح استان تجلیل می‌شود.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در این آیین به ۱۰۰ مسجد استان از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران اقلام فرهنگی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.