برگزاری مسابقه عطر انتظار در خراسان جنوبی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه عطر انتظار به مناسبت نیمه شعبان در استان خبر داد.

حجت الاسلام محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: مسابقه عطر انتظار ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت نیمه شعبان برای گروه سنی ۱۰ تا ۲۵ سال در زمینه‌های ادبی و هنری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های کانون مساجد استان است افزود: از دیروز برخی از کانون‌های مساجد ایستگاه‌های صلواتی را برپا کرده اند و این ایستگاه‌ها در جلوی مساجد و در برخی از شهرستان‌های مرزی خصوصا شهرستان‌ها تلفیقی مانند زیرکوه و درمیان برپا می‌شود.

حجت الاسلام محقی ادامه داد: در شب نیمه شعبان ۲۰ کانون در سطح استان در نقاط حاشیه شهر و روستا‌های مرزی نورافشانی می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی عنوان کرد: ازدواج آسان هرساله از طریق نهاد امامت جمعه در شهر درح برگزار می‌شود که امسال کانون مساجد استان هزینه و اجرای این برنامه را در روز نیمه شعبان بر عهده دارد.

او گفت: آذین بندی تمام مساجد در ۶۸۳ کانون مساجد در این روز انجام می‌شود.

حجت الاسلام محقی تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از نام‌های مهدی و القاب امام زمان (عج)، طرح تلاوت نور و اهدای صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) از دیگر برنامه‌های کانون مساجد استان به مناسبت نیمه شعبان است.

برچسب ها: مساجد ، نیمه شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار