یزد، میزبان همایش ملی آموزش علوم اجتماعی

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان یزد گفت: چهارمین همایش ملی آموزش علوم اجتماعی، اسفندماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

علی اکبر کریمی زارچی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان یزد گفت: چهارمین همایش ملی آموزش علوم اجتماعی با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور و با حضور ارائه دهندگان مقالات شفاهی، ۱۵ اسفندماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

او،هدف از برگزاری این همایش را آشنایی با آخرین دستاورد‌های علمی و جدیدترین متد‌های پژوهشی انجام یافته در حوزه آموزش علوم اجتماعی، جلب توجه صاحبنظران و سیاستگذاران بخش‌های مرتبط به اهمیت استفاده از دستاورد‌های نوین در بهینه سازی فعالیت‌های حوزه آموزش علوم اجتماعی عنوان کرد.

کریمی به مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ دی ماه عنوان کرد و افزود: محور‌های این همایش، راهبرد‌های یاددهی _ یادگیری موثر در آموزش علوم اجتماعی، ارزشیابی اثربخش در آموزش علوم اجتماعی، تولید محتوا در آموزش علوم اجتماعی، فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم اجتماعی، رشد حرفه‌ای دانشجومعلمان از طریق کارورزی در آموزش علوم اجتماعی، کج فهمی‌های رایج در آموزش علوم اجتماعی و ارائه راهکار‌های مؤثر است.

او از بررسی تطبیقی و شناسایی الگو‌های جهانی برای آموزش علوم اجتماعی، آموزش علوم اجتماعی با استفاده از سایر محیط‌های یادگیری متنوع و اثربخش، نقش آموزش و پرورش، مدرسه و خانواده در آموزش علوم اجتماعی، نقش مطبوعات و رسانه‌ها در آموزش علوم اجتماعی، سند تحول بنیادین و آموزش علوم اجتماعی، چالش‌های یاددهی – یادگیری در آموزش علوم اجتماعی و … به عنوان دیگر محور‌های این همایش یاد کرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد با اشاره به حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (isc)، پایگاه سیویلیکا و انجمن جامعه شناسی ایران از این همایش ملی اظهار داشت: در این همایش، مقالات برتر به صورت ارائه شفاهی و پوستر پذیرفته و همچنین مقالات برگزیده در فصلنامه انجمن جامعه شناسی ایران و سایر فصل نامه‌های معتبر به چاپ خواهد رسید.

نشانی سایت همایش جهت ارسال مقاله https://ncsse ۴.cfu.ac.ir/ و شماره تلفن دبیرخانه جهت کسب اطلاعات بیشتر۳۱۳۸۲۴۰۱ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار