وقتی هیئات مذهبی به کمک علوم اجتماعی می‌آیند

معاون رویداد سازمان هیئات و تشکل‌های دینی کشور گفت: هیئات مذهبی در رویداد راه درخصوص انسجام اجتماعی و ارتقای نشاط جامعه طرح ارائه می‌کنند.

رضا کریمی در حاشیه برگزاری پیش‌رویداد راه۳ «استان البرز» که به عنوان سومین استان کشور به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، برگزار شد، گفت: این دوره در سه محور تقویت انسجام اجتماعی، ارتقاء نشاط اجتماعی و حل مسائل محور ارزیابی انجام می شود.

او با بیان اینکه در این رویداد طرح ارایه شده از سوی هیئات‌ها بررسی می‌شود، گفت: هیئات‌های استان البرز در این راستا ایده پردازی کرده‌اند.

 معاون رویداد سازمان هیئات و تشکل های دینی کشور با اشاره به استقبال هیئات‌های البرزی از این رویداد، گفت: ۱۸۰هیئات در این رویداد شرکت کردند که در مرحله ابتدایی ضمن ارائه طرح و ایده خود در کمتر از ۵ دقیقه هیئات‌های منتخب توسط داوران مشخص می‌شوند.

او با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره ۱۸ و ۱۹ اسفندماه برگزار می‌شود، افزود: از میان شرکت کنندگان ۲۰ الی ۳۰ هیات به عنوان منتخب به مرحله بعد می‌روند.

به گفته کریمی در گام بعدی هیات‌های منتخب توسط اساتید و داوران راهنمایی شده و به ارتقاء سطح ایده‌های مطرح شده خواهیم رسید.

معاون رویداد سازمان هیئات و تشکل های دینی کشور با بیان اینکه البرز سومین استانی است که این طرح را اجرا می‌کند، گفت: استان البرز در مقایسه با دو تجربه قبلی سطح قابل قبولی را از خود ارائه کرده است.

او گفت: با توجه به حضور قومیت‌های مختلف در استان البرز شاهد تنوع ایده‌ها در این استان هستیم که امیدواریم این طرح‌های نوآورانه در سطح ملی به اجرا در بیایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.