نشست هم اندیشی مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی با مدیران صدا و سیمای استان

در نشست هم اندیشی مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان با مدیران صدا و سیمای مرکز استان، راه‌های افزایش مشارکت مردم و تقویت فضای رقابتی در انتخابات آتی بررسی شد.

نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی حاضر در این نشست دیدگاه‌های خود را در زمینه نقش و جایگاه احزاب در انتخابات و راهکار‌های جلب اعتماد عمومی و بسترسازی برای تبیین و ارائه نظرات نمایندگان احزاب از طریق رسانه ملی مطرح کردند.

مدیرکل صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی  گفت: رویکرد و هدف اصلی صداو سیما به عنوان فراگیرترین رسانه کشور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

رضایی با اشاره به توجه به احزاب و تشکل‌های سیاسی در قانون جدید انتخابات افزود: تلاش می‌شود با فراهم کردن فضای گفتگو و مناظره، ضمن تقویت پشتوانه مردمی نظام، نظرات گروه‌ها و قشر‌های مختلف در رسانه مطرح شود.

وی القای آرامش به جامعه با ایجاد فرصت برای بیان دیدگاه‌های مختلف را هدف بعدی رسانه ملی در انتخابات بیان و خاطرنشان کرد: صدا و سیما وظیفه خود می‌داند فضایی فراهم کند که همه سلایق و گروه‌ها در چهارچوب نظام از فرصت رسانه استفاده کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز برگزار می‌شود.

برچسب ها: احزاب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار