ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاحات، با پارادوکس عمیق، جریان اصولگرا را به عنوان یک مانع نگاه می‌کند

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: مجموعه اصلاح‌طلبان كه ادعای تنوع طلبی، آزادی، دموکراسی و احترام به طرف مقابل را دارند با پارادوکس عمیق جریان اصولگرا را به عنوان یک مانع نگاه می‌کند.

مجتبی ذوالنور  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرافکنی‌هاي انجام شده از سوي طيف‌ها و چهره‌هاي اصلاح‌طلب نسبت به جریان اصولگرایی اظهار داشت: اين طيف سياسي بايد اين موضوع را به طور جدي در نظربگيرد كه عرصه رقابت در نظام جمهوري اسلامي ايران براي همه جريانات سياسي آزاد است لذا چهره‌ها و شخصيت‌هاي مطرح اين جريان بايد بدانند كه با مانع تراشي راه به جايي نخواهند برد.

وی افزود: در عرصه سیاسی کشور به خصوص انتخابات که یک میدان مسابقه است گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی می‌توانند برنامه‌ها و افکار خود را به نمایش بگذارند از اين‌رو در اين وادي مردم به دليل داشتن قدرت انتخاب، تصميم‌گيران اصلي هستند و تشخيص خواهند داد كه كدام جريانات در عرصه سياسي كشور باقي بمانند.

ذوالنور تصریح کرد: مجموعه اصلاح‌طلبان كه ادعای تنوع طلبی، آزادی، دموکراسی و احترام به طرف مقابل را دارند با یک پارادوکس عمیق به جریان اصولگرا به عنوان یک مانع نگاه می‌کنند.

وي اظهار داشت: به هر حال اصل دموکراسی در کشورمان وجود دارد لذا بر اين اساس تمامي جریانات و گروه‌های اصلاح‌طلب به دلیل این که شانس پیروزی را در انتخابات ضعیف می‌دانند و یقین دارند که مردم به این جریان اقبالی نخواهند داشت دنبال بهانه‌تراشی و فرافکنی هستند.


مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان با ساختارشکنی در فضاي سياسي كشور و طرح چنين موضوعاتي درصدد هستند تا شکست خود در انتخابات آینده را به گردن اصولگرایان انداخته و افکار عمومی را از این که مردم آن ها را قبول ندارند و به آنها رای نمی‌دهند منحرف کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ذوالنور ، احزاب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار