جای خالی احزاب سوم در انتخابات رياست جمهوری آمريکا

معاون نامزد حزب سوسیالیست آزادی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت در انتخابات آمریکا حزب سومی وجود ندارد و احزاب عمده آمریکا سیاست مشابهی را دنبال می کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، یوری اوسوریو در گفتگو با شبکه تلویزیونی پرس تی وی به تشریح دیدگاه مردم آمریکا درباره حزب سوسیال لیبرال پرداخت.

یوری اوسوریو ، معاون نامزد حزب سوسیالیست آزادی گفت در نظام سیاسی آمریکا که تنها از نامزدهای احزاب اصلی حمایت صورت می گیرد، به سختی می توان پیام خود را به گوش مردم آمریکا رساند.

وی فزود: مهمترین داستانی که درباره حزب سوسیالیست در بین مردم شایع شده است این است که سوسیالیست بدنبال به قدرت رساندن دولت مستبدی است که حتی خانه های مردم را نیز از چنگ آنها خارج می کند.

از حزب سوسیالیست آزادی در آمریکا چهره مهیبی ترسیم شده است و گاهی اوقات برای حمله به نامزدهای احزاب عمده ، آنها را به سوسیالیسم نسبت می دهند.

به گفته اوسوریو ، اکثرا تصویر نادرستی از حزب سوسیالیست ارائه می شود بطوریکه اکثر اقشار کارگری جامعه که در واقع این حزب نماینده آنها محسوب می شود از حزب سوسیالیست آزادی دوری می کنند.

به گفته اوسوریو «داشتن شغل باید بعنوان یک حق در قانون اساسی ذکر شود. نکته دوم اینکه تمام مردم از حق داشتن مسکن و آموزش باید برخوردار باشند. سوسیالیسم نظامی است که معتقد است مردم باید بر جامعه حاکم باشند.»اوسوریو در جنبش نظام ضد سرمایه داری نیز فعالیت هایی داشته است.

وی که از فعالان برجسته مخالف جنگ و نژاد پرستی به شمار می آید از عقاید ایده آل سوسیالیسم حمایت می کند. گاهی اوقات سیاستمداران آمریکا سوسیالیسم را بعنوان یک عبارت زشت بکار می برند. بنابراین ، فعالیت نامزد انتخاباتی حزب سوسیالیست آزادی هنوز شروع نشده خاتمه می یابد. با این وجود افرادی مانند اوسوریو و دیگران تلاش می کنند تصاویر و تداعی منفی را که از سوسیالیسم در ذهن مردم باقیست تغییر دهند.

گرچه در حال حاضر دستیابی به این مهم از طریق شبکه های رایج امکان پذیر نیست. اوسوریو خواستار حضور در مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی شد اما کمیته مناظره ها با آن مخالفت کرد.
وی گفت: به مناظره های تلویزیونی که طی یک ماه گذشته برگزار شد توجه کردیم اما برای اینکه فرد بتواند وارد مناظره شود ، باید شرکت های بزرگ از وی حمایت کنند. به همین علت تنها نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه می توانند در مناظره ها شرکت کنند این درحالی است که احزاب سوم زیادی نیز در انتخابات حضور دارند.
"
اسامی اوسوریو و پتا لیندزی ، نامزد ریاست جمهوری حزب سوسیالیست آزادی بر روی برگه های تعرفه سیزده ایالت از جمله نیویورک و نیوجرسی دیده می شود. اوسوریه می داند حزبش شانسی برای پیروزی در انتخابات نوامبر ندارد اما تلاش می کند پیش از انتخابات آینده ، آگاهی مردم را درباره حزبش افزایش دهد.
برچسب ها: انتخابات ، آمریکا ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار