افزایش ۸۷ درصدی درآمد مالیاتی در خراسان جنوبی

بیش از ۳۱۷ میلیارد تومان درآمد مالیاتی خراسان جنوبی به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، مناطق فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان واریز شد.

مدیر کل امور مالیاتی استان با اشاره به واریز این مقدار درآمد مالیاتی از آغاز امسال گفت: این درآمد از محل مالیات و عوارض وصول شده در نظام مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، مناطق فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۷ درصد افزایش دارد.


 کریمدادی افزود: از این مبلغ، ۱۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری‌های استان، ۹۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به حساب دهیاری ها، ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب مناطق فاقد دهیاری و ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حساب مناطق عشایری استان واریز شده است.


وی در خصوص سایر مصارف مالیات گفت: همچنین در این مدت ۸۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سهم مالیات سلامت به حساب وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، و ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به‌ویژه در حوزه جانبازان و معلولان به حساب دستگاه‌های متولی جهت هزینه کرد در خراسان جنوبی واریز شده است.


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: در هفته دولت شاهد افتتاح و اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی از محل سهم درآمد‌های مالیاتی در حوزه شهری، روستایی و عشایری بودیم و امیدواریم در ایام ا... دهه مبارک فجر نیز، اثرات و برکات مشارکت مردمی در پرداخت مالیات که همواره پیگیر مصارف هزینه کرد مالیات و اثرات آن در محل سکونت خود هستند، نمود بیشتری داشته باشد و به سمع و نظر عموم مردم و خصوصاً فعالان اقتصادی برسد.

برچسب ها: مالیات ، درامد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار