حضور به موقع امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل اخیر اهر

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی‌با اشاره به وقوع سیل اهر در شهریور ماه سال جاری گفت: در این سیل حدود ۵۰۰ خانوار روستایی و شهری درگیر سیل شدند و باز هم از همان ساعات اولیه امدادگران جمعیت هلال احمر در کنار مردم قرار گرفتند و برای سیل زدگان به خوبی امدادرسانی کردند.

احمد محرم زاده در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در شهرستان اهر، با بیان اینکه کشور ما جزو کشور‌های پرمخاطره جهان است گفت: آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان اهر همواره درگیر بلایای طبیعی است که برای مقابله با این مخاطرات چندین ارگان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در راس تمامی نهاد‌ها قرار دارد که فعالیت آن درون مرزی و برون مرزی بسیار گسترده است افزود: اخیرا در زلزله ترکیه شاهد تلاش جمعیت هلال احمر کشورمان بودیم که برای خدمت به همنوعان تلاش کردند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر کشور با تلاش خود مایه‌ی مباهات و سرافرازی است و دکتر کولی وند در راستای خدمت شهرستان اهر نیز هر موقع تماس گرفته ایم کم نگذاشته‌اند.

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی‌با اشاره به کوچ زود هنگام عشایر اهر به ییلاق در اردیبهشت سال جاری و گرفتاری عشایر به برف و برودت هوا، تشریح کرد: در اولین ساعات امدادگران زحمت کش برای کمک در کنار عشایر قرار گرفتند و اسکان برای عشایر اهر فراهم کردند.

محرم زاده از توزیع ۷ تن برنج به سیل زدگان اهر توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: بسیج و سپاه نیز به همراهی نیرو‌های جمعیت هلال احمر به سیل زدگان کمک کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار