شمار مربیان آموزشی هلال احمر زنجان ۵۳ درصد رشد یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مربیان افتخاری آموزشی هلال احمر این استان ۵۳ درصد رشد یافته است.

حکمت الله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مربیان افتخاری و داوطلب در هلال احمر یکی از بزرگترین سرمایه های انسانی و بازوان توانای این مجموعه در امر آموزش محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: نقش مربیان در ارتقای سطح آگاهی عموم مردم بسیار حائز اهمیت است چون آموزش ها توسط این نیروها ارائه و منجر به تربیت امدادگران و نجاتگران و در نهایت نجات جان انسان ها می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر همین اساس برای افزایش تعداد مربیان افتخاری در این مجموعه تلاش می کنیم و برای برگزاری دوره های مختلف تربیت مربی اقدام کرده ایم.

هاشمی ادامه داد: در این راستا دوره های تربیت مربی پایه داوطلبی با مشارکت ۱۰۰ نفر و کمک های اولیه نیز با مشارکت ۶۶ نفر از امدادگران، داوطلبان و اعضای جوانان برگزار شد.

وی اظهار داشت: از این تعداد شرکت کننده، ۸۸ نفر در آزمون عملی و کتبی روش تدریس پایه داوطلبی و کمک های اولیه نمره قبولی را کسب و به تعداد مربیان افتخاری هلال احمر استان زنجان اضافه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان تا پایان اردیبهشت ماه امسال ۱۶۵ مربی افتخاری داشت که در حال حاضر این تعداد به ۲۵۳ نفر رسیده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه از بین معلمان آموزش و پرورش استان زنجان در حال تربیت مربی هستیم، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر دوره تربیت مربی پایه داوطلبی با مشارکت ۲۸۰ نفر از فرهنگیان استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این تعداد شرکت کننده ضمن گذراندن دوره های عمومی و مقدماتی در پایان شهریور در آزمون مربیگری پایه داوطلبی شرکت خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از بین ۲۸۰ نفر نیز افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند به تعداد مربیان هلال احمر استان اضافه خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.