رایزنی مقامات شورای همکاری خلیج فارس و سازمان ملل در باره غزه

مقامات شورای همکاری خلیج فارس و سازمان ملل درباره اوضاع انسانی در نوار غزه و لزوم تقویت تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های بشردوستانه گفتگو کردند.

جاسم البدیوی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس دیروز دوشنبه در مقر سازمان ملل در ژنو با مارتین گریفیتس، معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل متحد گفتگو کرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، البدیوی در این دیدار تاکید کرد که «شرایط انسانی در نوار غزه غم انگیز است و نیازمند کمک‌های امدادی فوری و حمایت همه کشور‌ها و سازمان‌ها برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین در این باریکه است.»

بر اساس بیانیه دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس، در این دیدار «اوضاع در نوار غزه و نیاز فوری به افزایش کمک‌های بشردوستانه و حمایت از مردم فلسطین» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و البدیوی بر تعهد قاطع کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس برای کاهش رنج مردم غزه و بر افزایش کمک‌ها و حمایت‌های بشردوستانه تاکید کرد.

گریفیتس به نوبه خود از واکنش سریع کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس برای ارسال کمک‌های بشردوستانه و امدادی به مردم غزه تشکر کرد. وی همچنین بر اهمیت تلاش‌های بین‌المللی مشترک برای مقابله با چالش‌های پیچیده پیش روی مردم غزه تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار