المیادین: از دفاع از کودکان غزه، فلسطین و آرمان آن کوتاه نخواهیم آمد

رئیس هیئت مدیره شبکه المیادین تأکید کرد این شبکه بین مردم فلسطین در داخل، غزه و کرانه باختری فرقی قائل نشد و برای ایجاد فتنه کار نکرد.

«غسان بن جدو» رئیس هیئت مدیره شبکه المیادین در مراسم یادبود شهدای خبرنگار در لبنان گفت: «از دولت لبنان به خاطر ارائه شکایت به سازمان ملل علیه «اسرائیل» برای ترور شهدای ما تشکر می‌کنم.»

به گزارش المیادین، غسان بن جدو گفت: «ما در المیادین شهدای خود را رها نمی‌کنیم و در سراسر جهان به دنبال شناساندن آن‌ها خواهیم بود و آن‌ها را از بعد اخلاقی و انسانی نیز فراموش نخواهیم کرد.»

غسان بن جدو همچنین افزود: «المیادین بورسیه سالانه‌ای را به نام فرح عمر و یک بورسیه سالانه به نام ربیح معماری در زمینه عکاسی و کارگردانی در یکی از دانشگاه‌های عربی یا دانشگاه‌های جنوب جهان اختصاص می‌دهد. فرح، ربیح و حسین در شمار شهدا هستند و مرده نیستند و من این را به رسانه‌های فعال در سراسر جهان می‌گویم. ما از ایجاد تردید در شهید دانستن یا کم کردن ارزش شهادت فرح، ربیع و حسین جلوگیری می‌کنیم.»

رئیس هیئت مدیره شبکه المیادین تأکید کرد: «از دفاع از کودکان غزه، فلسطین و آرمان کوتاه نخواهیم آمد. المیادین بین مردم فلسطین در داخل، غزه و کرانه باختری فرقی قائل نشد و برای ایجاد فتنه کار نکرد.»

غسان بن جدو تأکید کرد: «فعالیت المیادین در کرانه باختری نباید ممنوع شود و هیچ فلسطینی نباید آن را بپذیرد. مسئله اصلی المیادین مسئله فلسطین است و جلوگیری از فعالیت آن در کرانه باختری جایز نیست و می‌دانیم که اشغالگران از آن می‌ترسند.»

غسان بن جدو گفت: «من به اشغالگران می‌گویم که المیادین در میان ماست و به اهل المیادین می‌گویم برای المیادین نترسید. المیادین با من یا دیگران ادامه می‌یابد و خداوند شهدا را رحمت کند و ما ثابت قدم هستیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار