مبارز کوبایی: مردم فلسطین باید سرزمین غصب شده خود را بازیابند

مبارز آزادی‌خواه کوبایی تأکید کرد دشمن صهیونیستی با مقاومت فلسطینی نجنگید، بلکه از فرزندان فلسطین انتقام گرفت.

«آلیدا گوارا» فرزند چه گوارا، مبارز آزادی‌خواه کوبایی در مراسم یادبود شهدای فلسطینی در لبنان گفت: «کلمات نمی‌توانند درد ما را از شهادت هزاران کودک فلسطینی و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها بیان کنند. من دختر مبارزان مقاومت هستم و چاره‌ای جز شهادت یا پیروزی نداریم، اما هرگز چنین دشمن جنایتکاری را نشناخته ایم.»

به گزارش المیادین، آلیدا گوارا افزود: «این دشمن با مبارزان مقاومت نجنگید، بلکه از فرزندان فلسطین انتقام گرفت، دشمنی است که ما هرگز از پستی و کثیفی‌اش نمونه‌ای نداشته‌ایم. رژیم صهیونیستی از نظر تعداد جنایات خود در تاریخ بشریت رکورد زده است.»

مبارز آزادی‌خواه کوبایی گفت: «ما از معافیت رژیم صهیونیستی، با حمایت کشور‌های اروپایی و ایالات متحده، ناراحت هستیم. هرکسی که اخلاق در زندگی را از دست بدهد، حق وجود خود را از دست داده است و هرکس مرتکب جنایاتی از این دست علیه مردم فلسطین شود، این حق را از دست داده است.»

آلیدا گوارا تأکید کرد: «مردم فلسطین باید سرزمین غصب شده و حق زندگی شرافتمندانه خود را بازیابند. ما خواستار حقیقتی هستیم که شبکه المیادین از آن دفاع می‌کند و جهان باید بداند و به قیمت جان ۷۰ روزنامه‌نگار مقاومت تمام شد.»

این آزادی‌خواه کوبایی افزود: «شهدای مقاومت حقیقت را آشکار و دروغ‌های پنهان تروریسم را نمایان کردند. شهدایی همچون فرح، ربیح و دیگران (شهدای خبرنگار) شتابدهنده‌ای برای جلوگیری از سقوط کسانی هستند که به دنبال افشای حقیقت هستند.»

آلیدا گوارا همچنین گفت: «ما باید مقاومت را تا مرگ یا پیروزی ادامه دهیم و شعار ما "میهن یا مرگ" و "پیروز خواهیم شد" باقی خواهد ماند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۰۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
ایکاش اعراب یک ذره غیرت را از شما یاد می گرفتن
آخرین اخبار