کارزار شیفتگان خدمت در محلات حاشیه شهر مشهد

کارزار شیفتگان خدمت به مناسبت هفته بسیج در محلات حاشیه شهر مشهدبرگزار شد.

کارزار شیفتگان خدمت یک اردوی جهادی و مردمی است که به مناسبت هفته بسیج در «محلات کرامت» یا همان مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد مانند محله عمار و یاسر برگزار می‌شود.

علی غلامی، مسئول قرارگاه اجتماعی ناحیه مالک مشهد گفت: کارزار شیفتگان خدمت یک اردوی جهادی و مردمی است که به مناسبت هفته بسیج در «محلات کرامت» یا همان مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مانند محله عمار و یاسر برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته بسیج طرح‌های مختلفی را در این محلات اجرا کردیم؛ از جمله توزیع ۳۰۰ سبد معیشتی، اهداء دو سری جهیزیه و دو سری سیسمونی، مشاوره حقوقی، پزشکی و خانواده توسط گروه‌های جهادی در این مناطق انجام شده است.

غلامی با تاکید بر اینکه این طرح به تازگی و در هفته بسیج راه اندازی شده است گفت:امید داریم این طرح تا آخر سال و حتی سال‌های بعد ادامه یافته و به صورت مستمر در سطح محلات شهر و استان اجرا شود.

وی در خصوص مطالبات مردمی نواحی حاشیه شهر نیز گفت:ما بر اساس خواست مردم از مسئولان شهرداری و ادارات دعوت کردیم تا در جریان مطالبات آن‌ها قرار گیرند، پیگیری مطالبات نیز؛ توسط مدیر محله کرامت انجام می‌شود.

مسئول قرارگاه اجتماعی ناحیه مالک مشهد افزود: با اینکه بیشتر کمک‌ها در این طرح توسط مردم و مسجدی‌ها انجام شده است، اما محله کرامت نیازمند توجه و حمایت از طرف مسئولین نیز هست.

بهمنی مسول جهاد سازندگی ناحیه مالک نیز  گفت: در عرصه خدمت رسانی به مناطق محروم حاشیه شهر مرمت ۲۰ واحد مسکونی؛ همچنین ساخت صفر تا صد دو باب منزل مسکونی یتیم به همت جهادگران و خیرین در حاشیه جاده سرخس انجام شد.

وی افزود:مرمت ۵ مسجد، رنگ آمیزی و نقاشی مدارس احداث سرویس بهداشتی برای مدارس و مساجد، و همچنین جمع آوری ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد برای مردم مظلوم غزه توسط گروه جهادی مالک از دیگر مواردی است که با کمک مردم انجام شده است.

برچسب ها: خدمت دهی ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.