برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در اردکان

فرماندار اردکان گفت: همزمان با سراسر کشور، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در این شهرستان برگزار می‌شود.

حسین سبزواری فرماندار اردکان در نشست هماهنگی رزمایش جهادگران فاطمی اردکان افزود: این رزمایش در بازه زمانی ۲۸ آبان تا ۷ آذر به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته مبارک بسیج در روستا‌های بخش عقدا و خرانق این شهرستان برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: در این رزمایش، خدمات متعدد بهداشتی و درمانی، فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و کمک‌های مومنانه در مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی ارائه می‌شود.

فرماندار اردکان با بیان اینکه در این رزمایش دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان نیز با گروه‌های جهادی هم‌افزایی و همکاری می‌کنند تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به‌دنبال گفتمان‌سازی جهادی، خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گروه‌های جهادی است.

سبزواری اظهار داشت: ساخت منازل محرومان، توسعه کارگاه‌های اشتغال‌زا، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مهارتی، آموزشی، فرهنگی و کشاورزی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی را از اقدامات گروه‌های جهادی در این رزمایش است.

او نیز با اشاره به اینکه مناطق محروم در شهرستان اردکان شناسایی شده گفت: خوشبختانه در این رزمایش تمامی اقشار بسیج فعالیت خواهند داشت.

رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان نیز با بیان اینکه که اجرای طرح جهادگران فاطمی با ارائه خدمات جهادی در روستا‌های محروم، امید و عدالت را در گستره شهرستان به ارمغان می‌آورد، ازا ادارات شهرستان خواست تا در حد امکان و توان در این رویداد سهیم باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان هم با تشریح اقدامات انجام شده از طرف گروه جهادگران فاطمی در بخش خرانق و عقدا، خاطرنشان کرد: حوزه کار جهادی تنها متعلق به بسیج نیست و تمامی ارگان‌ها می‌توانند سهمی در این کار نیک داشته باشند.

سرهنگ اسدالله امامی بیان داشت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ متمرکز در بخش عقداست که ارائه خدمات، واکسیناسیون و سم پاشی و ضدعفونی محل نگهداری دام و طیور، امورات فرهنگی، ورزشی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، حضور تیم پزشکی و داندانپزشکی، برگزاری کارگاه‌های مشاوره تغذیه، توزیع بسته‌های معیشتی، مرمت و بازسازی برخی از منازل مسکونی افراد نیازمند معرفی شده در دستور کار قرار دارد.

شهرستان اردکان با سه بخش مرکزی، خرانق و عقدا در مسیر جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار