سپاه خراسان رضوی ۵۲۷ سری جهیزیه بین نوعروسان توزیع کرد

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: ۵۲۷ سری جهیزیه به ارزش افزون بر ۷۹ میلیارد ریال به مناسبت شهادت شهید سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (س) به نوعروسان اهدا شد.

 محمد روحانی رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت:  ۵۲۷ سری جهیزیه به ارزش افزون بر ۷۹ میلیارد ریال به مناسبت شهادت شهید سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (س) به نوعروسان اهدا شد که اعتبار این جهیزیه‌ها از محل قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و کمک خیرین تهیه شده است.

او افزود: همچنین به مناسبت این ایام با همکاری آموزش و پرورش ۵۰۰ سبد ورزشی به مدارس محروم اهدا و ۴۹ زندانی در شب میلاد حضرت زهرا (س) آزاد می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی ادامه داد: ۱۸ هزار نهال نیز به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در استان توسط بسیجیان کاشته خواهد شد.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی مقاومت بیان کرد: اقتدار جبهه مقاومت مدیون رشادت‌های سردار شهید سلیمانی است، مردم استان نیز در همین مدت شروع جنگ در غزه، ۱۱ میلیارد ریال به مردم فلسطین کمک کردند.

سردار علی اکبر افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) هم گفت: رهبر معظم انقلاب بسیج را در شرایط سخت و گرفتاری‌ها به خدمت مومنانه رهنمون کردند و این به رویه‌ای جاری در کشور تبدیل شده است.

او افزود: کمک به مستضعفان و مناطق محروم برگرفته از رفتار و مرام اهل بیت (ع) است و این بزرگواران نیاز دیگران را بر نیاز خود ترجیح می‌دادند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه در مکتب ائمه (ع)، شهید سلیمانی، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب آموختیم که ایثار و از خودگذشتگی داشته باشیم، ادامه داد: سردار سلیمانی در مکتب اهل بیت (ع) و ولایت فقیه به چنین مقامی نایل شد.

افراسیابی بیان کرد: خدمت مومنانه در عرصه‌های مختلف و رفع گرفتاری مردم نیازمند به صورت روزانه در سطح پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود.

برچسب ها: نوعروسان ، جهیزیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.