استاندار خراسان‌رضوی: جهان امروز به تقویت آرمان‌های بسیج نیاز دارد

استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج پرچمدار آزادی و عدالت و انسانیت است، نوشت: بزرگداشت مقام بسیج و بسیجی تقدیر و تقویت آرمان‌هایی است که جهان امروز به آن نیاز دارد.

یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در این پیام با تجلیل از مقام بسیج به مولفه‌های فرهنگ بسیجی اشاره کرد و گفت: آرمان‌هایی که غزه شریف نیز فصل مشترکش با آن، استقامت در برابر رژیم صهیونیستی است و در برابر جنایتکاری‌های این رژیم عزتمندانه ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیجی افسر آزاده اردوی ایمان و بسیج صدای صلابت ایران است، گفت: بسیج مظهر اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار خراسان رضوی در این پیام آورده است: بسیج تداوم خون سیدالشهدا (ع) و رهروی حضرت زهرا (س) است که شهادت در راه خدا را به فرزندان معصوم خویش آموختند و این بانوی دو عالم الگوی فداکاری و ایثار در دنیا و آخرت برای تمامی زنان جهان به شمار می‌رود.

نظری اظهار کرد: اینک بار دیگر بر استواری و ایستادگی در راه نظام و انقلاب اسلامی با امام راحل «ره» و مقام معظم رهبری، تجدید عهد و پیمان می‌بندیم، که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خویش را برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی نثار کنیم.

او در این پیام ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج نوشت: بسیج امروز پرچمدار آزادی و عدالت است و با پایداری خویش، سران استکبار را نگران کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار