راهپیمایی ۱۳ آبان مظهر ایستادگی در برابر ظلم و جلوگیری از نفوذ دشمن است

راهپیمایی ۱۳ آبان یکی از مظاهر ایستادگی در برابر ظلم و جلوگیری از نفوذهای بی‌رحمانه دشمن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل در دیدار با اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: اهداف و آرمان‌های بسیج بسیار متعالی و والا بوده که در صورت نهادینه شدن این اهداف در جامعه می‌توانیم شاهد توسعه و تعالی واقعی آن باشیم.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که استکبار جهانی هر روز پای خود را فراتر از گلیمش دراز می‌کند، باید دانش‌آموزان بسیجی با تمام قوای ذهنی و عملی خود قیام کنند و پاسخی کوبنده و قاطع به تمامی توطئه‌های و فتنه‌های آمریکا بدهند.

امام جمعه اردبیل با بیان  اینکه دشمن امروز به تمام امکانات علمی و جنگی دسترسی دارد، تصریح کرد: بسیج باید مظهر علم و دانش در جامعه باشد و با افزایش بصیرت و آگاهی، سربازانی ولایی و هوشیار متناسب با نیازهای روز دنیا تربیت کند.

عاملی با تاکید بر حضور گسترده و فراگیر مردم به ویژه دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان‌ماه افزود: راهپیمایی 13 آبان یکی از مظاهر ایستادگی در برابر ظلم و جلوگیری از نفوذهای بی‌رحمانه دشمن است و همگان تکلیف داریم تا در این راهپیمایی حضوری پرشور و شعور داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ع

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.