توقیف هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ بدون مجوز در شهرستان سرایان

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی خبر داد.

 سرهنگ  شکوهی راد فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت : ماموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام گشت زنی و کنترل جاده‌ها به یک دستگاه کامیون که از خراسان رضوی به مقصد زاهدان در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، تعداد هزار و ۲۰ قطعه مرغ زنده گوشتی فاقد مجوز بهداشتی به وزن تقریبی یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم را کشف و کارشناسان ارزش ریالی آن را ۲ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری باند سارقان احشام در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از شناسایی و دستگیری باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

او در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان نهبندان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عرب افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهبندان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند ۲ نفر سارق و ۲ نفر مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهمان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۲۵ فقره سرقت احشام اعتراف کردند همچنین در این رابطه ۷۰ راس دام کشف و تحویل مالباختگان شد.

او ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس به دامداران توصیه کرد که محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت از جمله دوربین مداربسته و حفاظ مناسب مجهز کنند و در صورت مشاهده پرسه زنی افراد مشکوک یا هر مورد مشکوک دیگر در اطراف محل نگهداری احشام بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار