به دام افتادن سارقان دریچه‌های فاضلاب و گاز در طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، سارقان دریچه‌های فاضلاب و گاز با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ  مریمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب و گاز در حاشیه شهرستان "طبس" بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس در تحقیقات میدانی خود ردپای ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهرستان که به تازگی از زندان آزاد شده بودند را در چند فقره از سرقت‌های به وقوع پیوسته مشاهده و بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه آن‌ها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه حین فروش اموال سرقتی سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، به ۱۲ فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب وگاز اعتراف کردندکه تعدادی از اموال مسروقه توسط ماموران درمخفیگاه سارقان کشف گردید.

سرهنگ مریمی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و متهمان دستگیرشده به مقام قضایی معرفی شدند، ازشهروندان درخواست کرد: هرگونه فعالیت افراد و خودرو‌های مشکوک را درهرساعت از شبانه روز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار