باند فرودگاه بیرجند پذیرای هواپیمایی اروان شد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از برقراری ۴ پرواز رفت و برگشت جدید در این فرودگاه از سوی شرکت هواپیمایی اروان خبر داد.

طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: از صبح امروز هواپیمایی اروان، چهار پرواز هفتگی به فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام می‌دهد که این پرواز‌ها به صورت ۲ پرواز رفت و برگشتی در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار می‌شود.

او افزود: پرواز هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت اروان دوشنبه ساعت ۰۷:۳۰ از فرودگاه مهرآباد پرواز کرده و ساعت ۹ وارد فرودگاه بیرجند شده و ۰۹:۴۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد که اولین پرواز این هواپیما دقایقی پیش در فرودگاه بین المللی بیرجند بر زمین نشست.

طهماسبی بیان کرد: پرواز روز پنج شنبه این هواپیمایی نیز ساعت ۷ از مهرآباد آغاز و ساعت ۰۸:۳۰ وارد فرودگاه بیرجند می‌شود و ساعت ۰۹:۱۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک می‌کند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی ادامه داد: در صورت استقبال مسافران، شاهد تداوم و همچنین افزایش پرواز‌های ایرلاین اروان به خراسان جنوبی خواهیم بود.

او اظهار کرد: هم اکنون ۱۶ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران - بیرجند - تهران و ۲ پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند - مشهد - بیرجند در فرودگاه بین المللی بیرجند برقرار است و امیدواریم با پیگیری‌های مستمر مسئولان استانی بتوانیم نیاز پروازی دیگر روز‌های هفته را تأمین کنیم.

برنامه زمستانی پرواز‌های فرودگاه طبس نیز بدون هیچ تغییری با ۸ پرواز رفت و برگشت در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.