نقش چشمگیر پدافند غیر عامل در افزایش امنیت در کشور

رئیس حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور نقش پدافند غیر عامل را در افزایش امنیت کشور و مقابله با تهدیدات دشمن را بسیار مهم عنوان کرد.

سردار آل اسحاق در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز گفت:توجه ویژه به پدافند غیر عامل باعث افزایش امنیت در کشور شده و انسان‌ها را در برابر بسیاری از تهدیدات حفظ کرده و می کند.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی در زمینه پدافند غیرعامل به خوبی عمل کرده و از ظرفیت‌های استان به نحوه احسن استفاده کرده وامیدواریم این موفقیت‌ها در همه استان‌ها ادامه داشته باشد و شاهد رشد وشکوفایی باشیم.

وی گفت:دستگاه‌های اجرایی باید تلاش مجدانه خود را بر این قرار دهند که تا با وحدت، همدلی و همگرایی بیشتر خدمات قابل قبولی را برای مردم داشته باشند.

رئیس حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد:همه تلاش ما در حوزه پدافند غیر عامل به این است که در تمامی استان‌ها بتوانیم با مدیریت خوب و جهادی و انقلابی نیاز‌های اساسی مردم را برای یک خدمت مادام العمر پیش بینی کرده و این خدمت در هیچ شرایطی قطع نخواهد شد.

سردار آل اسحاق ادامه داد: در پدافند غیر عامل، دفاع یک مساله ذاتی، غریزی، فطری، عقلی و شرعی است که نوعی از آن را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل موضوعی است که در تاریخ سابقه دارد، گفت: جنس دفاع مسأله‌ای شرعی است به عبارتی مردم غیور تبریز در هشت سال دفاع مقدس در لشکر‌های مختلف حضور داشتند و تکلیف خود را ادا کردند و همه ملت ایران کاری کردند تا حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهد.

رئیس حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور  با تاکید بر اینکه دفاع یک مسأله ذاتی است و در همه جای دنیا وجود دارد، ادامه داد: دفاع یک موضوع فطری است و انسان از لحاظ فطری زور قبول نمی‌کند.

آل‌اسحاق با بیان اینکه مردم دفاع عامل را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کرده‌اند گفت: نوع دیگری از دفاع است که به سلاح و تجهیزات نیاز ندارد که به آن دفاع غیرعامل می‌گویند.

وی به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اشاره کرد و افزود:اگر ساز وکار‌های خودمان را قوی نکنیم ممکن است ضعیف شویم شما غزه و مردم آنجا را در نظر بگیرید که با کمترین امکانات چطور ضربات مهلک به اسرائیل غاضب و حیوان صفت و شیطان می‌زنند! اما این رژیم غاصب با خوی وحشی خودش همه شهر را به توپ و تانک بسته است اگر قوی وشویم ممکن است این اتفاق‌ها برای ما بیفتد.

وی افزود: قدرت و مقاومت چیزی است که حق ملت مردم ماست و مقاومت برگ زرینی در تاریخ ماست تا دشمن با هر نگاه به آن، لرزه بر اندامش بیافتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.