سنندج؛

قدرت و صلابت نیرو های مسلح ایران، حاصل 8 سال دفاع مقدس

قدرت و صلابت نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران ، حاصل تجارب هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،استاندار کردستان با بیان این مطلب در مراسم رژه یگان های نومنه نیرو های مسلح مستقر در این استان گفت: نیروهای مسلح ما امروز آمادگی پاسخگویی و دفاع در برابر هر نوع دسیسه و هجمه ای از طرف دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

عبدالمحمد زاهدی افزود: نظام ما هرگز جنگ طلب نبوده و نیست، اما در برابر هر نوع متجاوزی، پاسخ دندان شکن و کوبنده‌ای را خواهد داد تا عبرتی برای دیگر متجاوزان باشد.

زاهدی گفت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس باعث شده که رزمندگان ایران در این جنگ پیروز شوندواین پیروزی لرزه بر اندام استکبار جهانی و منطقه‌ای انداخت.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران و تفاوت آن با دیگر انقلاب‌های جهان، اتکای آن به تفکر و بینش اسلام ناب محمدی است و قدرت‌های منطقه‌ای بعد از استقرار نظام ایران این موضوع را به خوبی دریافتند که این انقلاب ایدئولوژیک، فرهنگی و فکری است و نمی‌توانند جلوی آن را بگیرند.

آیین سان و رژه نیروهای مسلح استان کردستان امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار کردستان و مسئولان و روسای ادارات و مردم شهر سنندج به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در بلوار آزادگان این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.