سردار جلالی در همایش پدافند غیرعامل؛

تعالیم پدافند غیرعامل باید در بین دانش‌آموزان به خوبی ریشه‌دار شود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در رزمایش دانش‌آموزی پدافند غیرعامل حضور یافت و بر گسترش تعالیم پدافند در بین دانش‌آموزان تاکید کرد.

تعالیم پدافند غیرعامل باید در بین دانش‌آموزان به خوبی ریشه‌دار شود
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمایش دانش آموزي پدافند غيرعامل صبح امروز با حضور سردار جلالي شروع شد. وی پس از بازدید از گروه های عملیاتی دانش آموزان در رزمایش پدافند غیرعامل در مدرسه شهید نورعلی منطقه چهار تهران در سخنانی فرهنگ عاشورایی را فرهنگی قدرت آفرین دانست و گفت با تمسک به این فرهنگ میتوانیم در تمام حوزه ها پیروز باشیم.

وی با گرامی داشت شهدای دانش آموزی گفت: امیدواریم تفکر شهید فهمیده تفوسط آموزش و پرورش نهادینه شود.

سردار جلالی تقارن هفته بسیج، روزاستکبار و هشت آبان روز پدافند غیرعامل را یکی از مهمترین اتفاقات دانست و گفت: غیرعامل نیز یعنی بی اثر کردن تهدیدات ، دشمن شناسی که میتوان در روز 13 آبان دشمن حقیقی را شناخت.

امریکا ستیزی در سیزدهم آبان شناخت دشمنی است که تولید کننده و اداره کننده تروریسم است و این دشمنی با برجام و مذاکرات از بین نخواهد رفت و تا زمانی که امریکا در تلاش برای فرهنگ سازی تروریسم باشد، دشمن ایران باقی خواهد ماند.

ایشان دانش آموزان را به عنوان آیندگان ایران معرفی کرد و گفت: باید تعالیم پدافند غیرعامل در بین دانش آموزان و جوانان به خوبی ریشه دار شود؛ یعنی برای تعالیم به دانش آموزان در خصوص مصون سازی و مستحکم کردن کشور در برابر تهدیدات نیازمند مصون سازی هستیم که این مصون سازی ها از رزمایش ها که بهترین آموزش و تمرین را در بر گرفته است ، حاصل میشود.

سردار جلالی ادامه داد: باید در برابر تهدیدات و پیشامد های آن در مدارس و سطح کل کشور آمادگی وجود داشته باشد تا در برابر تهدیدات احتمالی ایستادگی لازم را داشته باشیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در خصوص رزمایش دانش آموزی گفت: این رزمایش در 500 مدرسه سراسر کشور در حال اجراست که مدرسه نورعلی تهران به عنوان نماینده اجرا کننده این رزمایش است. هدف از این رزمایش ارتقا آمادگی در برابر تهدیدات است. پیام این رزمایش به دشمن این است که ایرانیان در همه رده های سنی ، آماده رفاع از امنیت کشور هستند.

منبع: پایداری ملی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار