کرمان؛

توجه دشمن به تهدیدات کم هزینه با تخریب زیاد

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت : تهدیدات نظامی هزینه‌های زیادی برای دشمن دارد به همین دلیل دشمن به تهدیداتی کم هزینه و باتخریب زیاد روی آورده است.

توجه دشمن به تهدیدات کم هزینه با تخریب زیاد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با اشاره به اینکه ارگ تاریخی بم نمونه‌ای از پدافند غیرعامل است گفت : کار اصلی پدافند غیرعامل روبه‌رو شدن با تهدیدات دشمن است و ارگ تاریخی بم از نظر ساختاری یک نمونه پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.


وی افزود : امروزه شکل پدافند غیرعامل تغیر کرده است، زیرا تهدیدات به صورت سایبری، شیمیایی، زیستی و نظامی ست.


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان افزود : در بحث پدافند غیرعامل باید توجه کنیم که در سایر جنگ‌ها به محصولات کشاورزی نیز توجه می‌شود و دستگاه‌های دولتی موظف هستند یک درصد از اعتبارات تملک داریی را در زمینه پدافند غیر عامل هزینه کنند که پیشگیری از افزایش خسارات و ایجاد آمادگی در سوانح مختلف است.


سلاجقه با اعلام اینکه تجهیز جایگاه‌های سوخت، بیمارستان‌ها و ... به دیزل برق ضروری است افزود : در مورد حملات بیوتروریسم مخازن آب شهری و چاه‌ها به ویژه سد نساء بم در اولویت قرار می‌گیرد.


سلاجقه افزود: استان کرمان به چهار پهنه تقسیم شده است که شهرستان بم به عنوان پهنه دوم و دومین شهر استان به لحاظ اینکه سومین قطب خودروسازی کشور است، مورد توجه استان در بحث پدافند غیرعامل است.



انتهای پیام/س

توجه دشمن به تهدیدات کم هزینه با تخریب زیاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.