۳۴ میلیارد ریال برای کنترل آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان اختصاص یافت.

مسعود نوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای سیاست‌گذاری دفتر امور اجتماعی در سطح استان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که در همین خصوص ۳۴ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۱ ملی و استانی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده شد.

وی افزود: معتقدیم باید زمینه نشاط اجتماعی در سطح استان فراهم شود که یکی از جامعه هدف در ارتقاء سطح نشاط اجتماعی بانوان هستند که کانون اصلی خانواده را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از محل اعتبارات اختصاص یافته در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی یک هزار و ۶۰۰ میلیون ریال به مرکز نگهداری متکدیان یاسوج اختصاص داده شد.

نوری ادامه داد: تجهیز پارک‌ها و سکونت‌های غیررسمی و حاشیه شهر‌ها از دیگر اقدامات در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که مبلغ پنج هزار و ۷۰۰ میلیون ریال برای شهر‌های یاسوج، سی‌سخت و پاتاوه تجهیزات خریداری و به زودی مستقر می‌شود.

وی تاکید کرد: در شورای اداری برخی شهرستان‌ها اعلام کردیم چنانچه زمین پارک بانوان مشخص و محصور شود در راستای نشاط اجتماعی این پارک‌ها را تجهیز خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در همین خصوص ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل کانکس تا دیگر تجهیزات برای پارک بانوان یاسوج خریداری شد.

نوری عنوان کرد: برای پارک بانوان شهر لیکک ۱۱ میلیارد ریال و پارک بانوان گچساران ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تجهیزات خریداری شده و چنانچه مابقی شهرستان‌ها پارک‌های بانوان را محصور کنند از اعتبارات تملک دارایی به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

وی گفت: همه شهرداری‌های استان در تمام پارک‌های محله‌ای و پارک بانوان ۲۰۰ متر زمین برای احداث موسسه فرهنگی و هنری جهت ایجاد پیوست فرهنگی اختصاص دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.