اهداء یک واحد مسکونی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از اهدای یک واحد مسکونی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آبیز خبر داد.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: خیرین آبیز یک واحد مسکونی با ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آبیز خراسان جنوبی اهداء کردند.

او افزود: کانون نقش بزرگی در آموزش و پرورش فکر و شناسایی استعداد کودکان و نوجوانان دارد که اگر خواهان جوانان خلاق و مستعد هستیم، باید در دوران کودکی و نوجوانی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

حمیدی با بیان اینکه الگو‌ها در فرهنگ دینی ما نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارند، اظهار کرد: این مکان با نیک اندیشی ورثه مرحوم حسن زاده و همسرشان به کانون اهداء شده است و امیدواریم کودکان و نوجوانان مراجعه کننده به این مرکز با بهره‌گیری از این الگو‌ها ایثار، فداکاری و خدمت به خلق را در کنار سایر فعالیت‌ها و مهارت‌هایی که در کانون ارائه می‌شود را فرا بگیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به خدمات کانون در شهرستان زیرکوه تصریح کرد: در حال حاضر این مکان فرهنگی به هزار و ۷۰۰ کودک و نوجوان شهر آبیز و ۲۰ روستای اطراف این شهر خدمات رسانی می‌کند و با اخذ مجوز‌های لازم به زودی به عنوان مرکز ثابت به کودکان و نوجوانان خدمات رسانی خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از زلزله سال ۱۳۷۶ در آبیز مستقر شده است بیان کرد: تاکنون پایگاه این کتابخانه در مکانی استیجاری به مخاطبان خود خدمات رسانی کرده است که با این کار خیر کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین کودکان و نوجوانان و شناسایی و پرورش استعداد‌های نهفته آنان خدمات بهتری ارائه می‌کند.

حمیدی با اشاره به اینکه توسعه این کتابخانه و فعالیت‌های کانون در شهر در دستور کار است بیان کرد: آسمان‌نمای دیجیتال شهر آبیز نیز به زودی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.