نمایندگی نظام مهندسی معدن به زودی در جیرفت افتتاح می‌شود

مدیرکل صمت جنوب کرمان در دیدار رئیس نظام مهندسی معدن استان کرمان از افتتاح نمایندگی نظام مهندسی معدن در جنوب این استان خبر داد.

مسلم مروجی فرد در دیدار رئیس نظام مهندسی معدن استان کرمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایثار و از خود گذشتگی مردان و زنان ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس باعث پیروزی حق بر باطل شد و اینک که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی در امنیت و آرامش به عنوان کشوری الگو برای جهانیان هستیم، باید قدردان و پیرو راه شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

او با اشاره به لزوم ایجاد نمایندگی نظام مهندسی معدن در جنوب استان اظهار داشت: جنوب استان دارای فارغ التحصیلان زیادی در رشته‌های معدن و زمین شناسی است که متاسفانه برخی از آنان به دلیل بعد فاصله با مرکز استان، چندان رغبتی برای عضویت در نظام مهندسی از خود نشان نداده اند که ایجاد نمایندگی می‌تواند این مشکل را رفع کند.

مروجی فرد افزود: ایجاد نمایندگی معدن در جنوب کرمان می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال، تسهیل و تسریع در کار بهره برداران معادن، زمینه رشد و توسعه جنوب استان را فراهم کند و باعث ایجاد تحولی در منطقه خواهد شد.

مدیرکل صمت جنوب کرمان تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت جنوب استان و با پیگیری‌های متعدد به زودی نمایندگی نظام مهندسی معدن در جنوب کرمان افتتاح خواهد شد.

او فراهم بودن فضا و امکانات برای آموزش‌های مورد نیاز و ایجاد بستر مناسب برای بازدید از معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان را فرصت مناسبی برارتقای سطح علمی اعضای نظام مهندسی معدن دانست و بیان داشت: اداره کل صمت جنوب کرمان، ضمن تجهیز دفتر نمایندگی، در همه ابعاد علمی، آموزشی و... برای تقویت نظام مهندسی و اعضای آن، آماده همکاری و حمایت است.

در پایان این دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه معاون امور معادن اداره کل، رئیس نظام مهندسی معدن استان و نائب رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی استان کرمان از محل دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن در جیرفت بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار