رفع مشکلات چند طرح در کمیته تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان

رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صمت جنوب کرمان از مطرح شدن چند طرح در کمیته تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.

رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صمت جنوب کرمان از مطرح شدن این طرح‌ها در کمیته تخصصی زیر مجموعه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.

زیور عباس پور گفت : این طرح‌ها مشکلاتی در زمینه واگذاری زمین، استعلام‌های محیط زیست، تامین آب، تامین سوخت، امهال تسهیلات، داشتند که این مشکلات پس از بررسی توسط اعضای کمیته رفع شدند.

وی گفت در رابطه با امهال تسهیلات، فرصت یک ماه برای تعیین تکلیف تسهیلات و تقسیط به مدت ۵ سال انجام شد، در رابطه با با اخذ مهلت یکساله از محیط زیست، ملزم به نقل مکان به مکان جدیدی شد.

عباس پور خاطرنشان کرد: در رابطه با واگذاری زمین و تامین آب به ۲طرح صنایع معدنی نیز مصوب شد که محیط زیست و آب منطقه‌ای پس از بازدید و بررسی، نتیجه را به سازمان صمت جنوب کرمان برای تصمیم گیری اعلام نمایند و طرح تامین سوخت نیز با توجه به عدم آگاهی متقاضی از تکمیل فرم‌ها و ثبت نام در سامانه تایید سوخت، مقرر شد که ماهانه به شرکت نفت برای تایید سوخت مراجعه نماید لذا فعالیت مجدد خود را آغاز نمود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.