دعوت وزیر صمت از شرکت‌های صنعتی برای سرمایه گذاری

وزیر صمت با اشاره به واگذاری حدود ۶ هزار پهنه جدید از طریق مزایده عمومی، از شرکت‌های صنعتی برای سرمایه گذاری در آنها دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت در بازدید از هتل کپری منوجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه معادن بسیار خوبی در شهرستان منوجان وجود دارد، گفت: در این شهرستان اکتشافات خوبی در حوزه معادن مس و کرومیت صورت گرفته و در حال بهره برداری است که امروز نیز یک کارخانه کنستانتره کرومیت افتتاح شد و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

او افزود: در قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، حتماً سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را دنبال خواهیم کرد.

رزم حسینی تصریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی به همت شرکت گهر زمین که یکی از شرکت‌های معدنی کشورست، کارهای خوبی صورت گرفته است.

او بیان کرد: این شرکت در منوجان به صورت داوطلبانه فعالیت‌های بسیار خوبی را از سال ۹۳ آغاز کرده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

رزم حسینی افزود: در حوزه اکتشاف معادن و حوزه گردشگری و توانمند سازی مردم اتفاقات خوبی افتاده است.

وزیر صمت گفت: در بحث اکتشافات یکی از کار‌های مهم وزارت صمت، اکتشافات در سراسر کشور است.

او افزود: با واگذاری پهنه‌های جدید، تمام شرکت‌های بزرگ معدنی، فولادی و در حوزه فلزات رنگین همه را موظف کردیم در این عرصه فعالیت کنند.

وزیر صمت تصریح کرد: حدود ۶ هزار پهنه جدید را از طریق مزایده عمومی شروع به واگذاری کردیم که شرکت‌ها می‌توانند شروع به سرمایه گذاری کنند.

دعوت وزیر صمت از شرکت‌های صنعتی برای سرمایه گذاری

او افزود: در حوزه اکتشافات جدید ما مطمئن هستیم به ذخایر جدید معدنی در سراسر کشور دست پیدا می‌کنیم.

وزیر صمت گفت: تا امروز بر اساس برآورد کارشناسان ذخایر کشف شده ما بالغ بر ۵۰۰ میلیارد دلار است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.