موکب ساقی کوثر آب مواکب اربعین را تأمین می‌کند

نماینده ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از فعالیت موکب ساقی کوثر در شهر کاظمین به منظور تأمین آب موکب‌های اربعین حسینی خبر داد.

حسینی مسئول اجرایی موکب ساقی کوثر و نماینده ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، رفع اتفاقات آب در موکب‌ها را از جمله فعالیت‌های نیرو‌های این موکب اعلام کرد و گفت: اجرای خط ۳۲ برای انتقال آب چایخانه و ایستگاه‌های سیار در بلوار صاحب الزمان (عج) در سایت کاظمین، تجهیز مواکب به تانکر‌های ثابت برای تزریق آب شیرین با کیفیت در زمینه استمرار خدمات حوزه تغذیه به زائران و رفع اتفاق در شبکه آب مواکب اسکان و تغذیه با لوله سایز ۶۳ پلی اتیلن از جمله این اقدامات است.

او رفع اتفاق خط ۶۳ شبکه آب مواکب و تغذیه با توجه به تردد و توقف خودرو‌های سنگین و ایجاد شکستگی در خط فاضلاب و ترمیم نقطه حادثه دیده با تعویض دو شاخه لوله ۱۲۵ فاضلابی و برقراری جریان هدایتی فاضلاب را از دگیر خدمات این موکب برشمرد.

جعفری رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز روز گذشته از موکب ساقی کوثر شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در شهر کاظمین و امینی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز از سایت کاظمین عراق صحن صاحب الزمان (عج) بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.