هشدار جنبش فتح درباره متشنج کردن اوضاع آوارگان فلسطینی در لبنان

دفتر رسانه‌ای جنبش فتح درباره شایعاتی که فضای اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در جنوب لبنان را متشنج می‌کند، هشدار داد.

دفتر رسانه‌ای جنبش فتح و سازمان آزادی بخش فلسطین، بیانیه‌ای درباره شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی صادر کرد که هدف آن‌ها متشنج کردن فضای اردوگاه عین الحلوه است. 

به گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه آمده است: در شبکه‌های اجتماعی صحبت‌هایی منسوب به فتحی ابوالعردات، دبیر کل جنبش فتح و گروه‌های سازمان آزادی بخش فلسطین در لبنان، منتشر شده است با این مضمون که «خواسته ما تحویل دادن قاتلان تروریست به دستگاه قضایی لبنان است و در غیراینصورت گزینه نظامی مطرح می‌شود.» دفتر رسانه‌ای جنبش فتح و گروه‌های سازمان آزادی بخش فلسطین قاطعانه این صحبت‌های منسوب به ابوالعردات را تکذیب می‌کند. 

در این بیانیه دقت در انتقال اخبار خواستار و ذکر شده است ابوالعردات، رهبران فتح و گروه‌ها به بیانیه‌ای پایبند هستند که دیروز صادر و در آن استرداد افراد تحت تعقیب به دستگاه قضایی لبنان مطرح شده بود. 

دفتر رسانه‌ای جنبش فتح و سازمان آزادی بخش فلسطین از توده‌های مردم، به ویژه ساکنان عین الحلوه می‌خواهد به این شایعات که ایجاد شبهه می‌کنند توجه نکنند چرا که دستیابی گروه‌ها و نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین به آتش بس و نیز ایجاد فضای مناسب برای بازگشت خانواده‌های آواره، برای این طرف‌ها خوشایند نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
هر کی دست به اسلحه ببره باید مجازات بشه
آخرین اخبار