امام جمعه موقت شهرکرد؛

رسانه ملی باید زمینه رشد فکری و سلامت جامعه را فراهم کند

حجت الاسلام فاطمی گفت: رسانه ملی به عنوان نهادی فرهنگی باید زمینه رشد فکری و سلامت جامعه را بیش از پیش فراهم کند.

حجت‌الاسلام فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: امید است مجموعه قوه قضاییه همچنان به وظایف خود به‌درستی عمل کند تا کارنامه درخشان و موفقی داشته باشد.

باید دقت کنیم تا کشور در مسیر و محیطی پاکیزه هدایت و قرار داده شود.

بهزیستی وظیفه بزرگ، خطیر و سنگین خود را به‌درستی انجام دهد و بداند رسیدگی به بیماران و محافظت از افراد معلول، ضعیف و درمانده از پُررنگ‌ترین اقدامات پسندیده در این دوران است.


بیشتر بخوانید


چه فجایع و حوادث ناهنجاری که به دلیل بی اعتنایی به مسئله حجاب برای افراد اتفاق افتاده است، پس باید مراقب بود که با بی توجهی به حجاب شرایط پرتلاطم و پر خطر برای افراد جامعه اتفاق نیفتد و همچنین خانواده‌ها بکوشند از همان کودکی فرزندان را با حجاب آشنا کنند.

هر از چندگاهی برخی افراد بی‌اطلاع، مدعی می‌شوند بحث حجاب این‌گونه که آقایان می‌گویند، نیست این در حالی است که سند ما قرآن است و حداقل در دو سوره نور و احزاب از قرآن، به‌صورت مستقیم به مساله حجاب اشاره و تاکید شده است.

تصویربرداری از مجالس عروسی که برخی از بانوان حجاب ندارند اقدام مناسبی نیست.

آنان که مراقب خود نیستند در معرض خطر بیشتری هستند و خانواده‌ها باید از ابتدا بکوشند بدون اینکه فرزند را اذیت کنند با حجاب، محرم و نامحرم آشنا شوند.

رسانه ملی برای حجاب، نماز و سایر امور دینی به‌عنوان یک سازمان در جمهوری اسلامی ایران، وظیفه تبلیغ و اطلاع‌رسانی را برعهده دارد.

امام جمعه موقت شهرکرد از صدا و سیما به عنوان نهادی فرهنگی، همگام با نظام و همراه با مردم خواست با تهیه و ساخت برنامه‌های تبیینی با موضوع حجاب، زمینه رشد فکری و سلامت جامعه را بیش از پیش فراهم کند.

به‌مناسب هفته دادگستری و هفته مبارزه با مواد مخدر، میز خدمت دادگستری و نمایشگاهی از فعالیت‌های اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار