استاندار چهارمحال و بختیاری:

اشتغال و تولید مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

حیدری گفت: اشتغال و تولید با تکیه بر علم و فناوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

آقای حیدری در دیدار نوروزی با مدیران چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است و مدیران و مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال گام‌های عملی بردارند و این شعار تنها به درج در سربرگ نامه‌های اداری خلاصه نشود.

انتخاب این شعار نشان‌دهنده درایت و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب است و باتوجه به اینکه دانش و فناوری محور اصلی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود از همین رو توان‌افزایی در راستای پیشرفت فنی و تکنولوژی در دستور کار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دارد.


بیشتر بخوانید


برنامه‌های دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ برای مدیران ترسیم می‌شود و مدیران با پرهیز از شعارزدگی در راستای امیدآفرینی و فسادستیزی تلاش کنند تا شاهد رشد و پویایی چهارمحال و بختیاری در تمامی زمینه‌ها باشیم.

اشتغال و تولید با تکیه بر علم و فناوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و امروزه بیکاری یک چالش بزرگ است باید با تلاش و کار جهادی نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری به میانگین کشوری نزدیک شود و مدیران استانی در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

برای سال ۱۴۰۱ برنامه خوبی جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای توسعه و پیشرفت در استان تدوین خواهد شد و درصدد هستیم تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام پیشران را در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری پیگیری کنیم.

نباید اجازه دهیم اعتبارات سال ۱۴۰۰ برگشت بخورد، همچنین باید برنامه‌ریزی برای تخصیص اعتبار به استان در سال ۱۴۰۱ صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار