ضرورت افزایش تولید داخلی برای خودکفایی کشور

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: افزایش تولید داخلی منجر به خودکفایی کشور در همه زمینه‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به ضرورت تقویت تولید برای خودکفایی کشور در همه زمینه‌‎ها گفت: افزایش تولید داخلی منجر به خودکفایی کشور می‌شود که تولید همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: تقویت تولید در حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی، کشاورزی همراه با اشتغال و افزایش تولید داخلی، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و باید در عرصه تولید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد تا بتوان به خودکفایی کشور در همه عرصه‌ها دست یافت.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی گفت: تولید باید مایه فخر و مباهات ملت ایران باشد و تولیدات داخلی باید پاک، درست، عالی و کاری باشد تا در صورت صادرات مایه افتخار ملت ایران قرار گیرد.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: تاکنون ملت ایران در زمینه‌های مختلف به خودکفایی رسیده است و زیر سلطه کشور‌های دیگر قرار ندارد و این امر باعث شده که وابستگی ایران به سایر کشور‌ها کمتر شود.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مردم و مسئولان ایران زیر بار قلدری آمریکا نخواهند رفت و برای رسیدن به اهداف خود از همه توان خود استفاده خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار