تجدید میثاق مردم ولایتمدار خراسان جنوبی با آرمان های انقلاب

جشن مجازی یوم الله ۲۲بهمن از طریق مراجعه به www.bahman ۱۴۰۰.ir برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی گفت: امسال مردم به صورت خودرویی، موتوری و مجازی جشن ملی و بزرگ ۱۴۰۰ را رقم خواهند زد.

به گفته او با توجه به شیوع ویروس امیکرون و حفظ سلامتی مردم علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری، با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صداوسیما و سازمان فضای مجازی سراج جشن مجازی یوم الله ۲۲بهمن به آدرس اینترنتی www.bahman ۱۴۰۰.ir طراحی شده تا امکان حضور در مراسم امسال از طریق فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم وجود داشته باشد.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مردم دعوت کرد: ضمن حضور خودرویی و موتوری و جشن ملی ۱۴۰۰ با خودرو‌های مزین شده به پرچم جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امامین انقلاب و شهدا؛ با حضور در آدرس یادشده در فضای مجازی که از هم اکنون در دسترس همگان است، بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید میثاق کنند.

او گفت: رژه خودرویی و جشن ملی۱۴۰۰ در بیرجند از میدان قدس شروع و پس از طی مسیر بلوار پاسداران و بلوار پیامبر اعظم (ص) در محل برگزاری نماز جمعه (مصلی المهدی) اجتماع پایانی با سخنرانی قناعت استاندار انجام و سپس نماز دشمن شکن جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار