بسته خبرهای انتظامی ۱۰آبان ماه؛

زندانی فراری حین سرقت به دام افتاد/توقیف لودر قاچاق

با بسته خبرهای انتظامی ۱۰آبان ماه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه باشید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سارق سابقه دار و زندانی فراری و کشف شش دستگاه خودرو و یک دستگاه متورسیکلت سرقتی خبرداد.

  سرهنگ یدالله حسن‌پور رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید در شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و کشف سرنخ هایی، هویت عامل این سرقت‌ها را که یک زندانی فراری بود، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت که سابقه سرقت از شهرستان بردسیر داشت، کشف شد عنوان داشت: وی در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۶ فقره سرقت خودروی پراید و یک موتورسیکلت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متهم بیان داشت:وی اقدامات مجرمانه خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و تا کنون ۷ فقره سابقه کیفری در پرونده قضائی اش ثبت شده و پس از مرخصی از زندان در تیر ماه سال جاری متواری شده بود، که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی عنوان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان خواست جهت امنیت پایدار در صورت مشاهده مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.


خودروی مسابقه‌ای قاچاق در نرماشیر توقیف شد

فرمانده انتظامی نرماشیر از توقیف یک دستگاه خودروی مسابقه‌ای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا زیدآبادی گفت: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"نرماشیر- بم" یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل یک دستگاه خودروی مسابقه‌ای از نوع کویر نورد را جهت بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد این خودروی مسابقه‌ای از نوع توربو و قاچاق بوده و توسط این کامیون از چابهار به سمت تهران حمل می‌شده است که هم کامیون و هم این خودروی مسابقه‌ای به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه ارزش این خودرو برابر نظر کارشناسان، ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

توقیف لودر قاچاق در رفسنجان

سرپرست انتظامی شهرستان رفسنجان از توقیف یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدجواد آرامون گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی هنگام پایش تردد‌های محور"انار-رفسنجان" یک دستگاه تریلر حامل یک دستگاه لودر را جهت بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بررسی مدارک ارائه شده توسط راننده مشخص شد این لودر فاقد مدارک گمرکی است و به صورت غیرمجاز وارد کشور شده است.

سرپرست انتظامی رفسنجان ارزش این ماشین سنگین راهسازی را بنا به نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار