کشف ۵۲ قلم داروی قاچاق ۳۸۰ میلیونی

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۵۲ قلم داروی قاچاق از یک داروخانه به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال در سطح شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ عبدالعلی روانبخش، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت ۲ نفر در زمینه خرید و فروش دارو‌های قاچاق در فضای مجازی و حقیقی مطلع و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

او افزود: در ادامه تحقیقات ماموران از محل دپوی داروی قاچاق در یک داروخانه مطمئن و ضمن هماهنگی قضائی و با همکاری کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان از داروخانه بازدید کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از محل ۵۲ قلم داروی قاچاق و کمیاب که برای بیماری‌هایی نظیر پارکینسون، صرع، بیماری‌های ریوی و تنفسی، دیابت و... بکار میرفت کشف شد.

او از دستگیری ۲ نفر در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش دارو‌های کشف شده را ۳۸۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ روانبخش مبارزه با قاچاق کالا را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس عنوان کرد و یادآور شد: پلیس از تمام ظرفیت‌های موجود برای ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا استفاده می‌کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار