درگیری تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح/ کشف ۶۵ کیلو مواد مخدر در عملیات پلیس راه شمال

با بسته خبرهای انتظامی هشت آبان ماه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان "کهنوج" هنگام گشت زنی در حوالی روستای "لنگ آباد" به یک دستگاه پژو ۴۰۵، مشکوک و با علائم هشدار دهنده به آن دستور ایست دادند.

او افزود: سرنشینان خودرو با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار و تیر اندازی به سمت ماموران کردند که بلافاصله با آتش پر حجم ماموران روبه رو شده و با رها کردن خودرو و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو ۴۸۶ کیلوگرم تریاک را کشف کردند گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری در منطقه ادامه دارد.

کشف ۶۵ کیلو مواد مخدردر عملیات پلیس راه شمال

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از کشف ۶۵ کیلو و ۶۴۰ گرم مواد مخدر صنعتی و دستگیری ۳ مظنون در عملیات این پلیس خبر داد.

 سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت:پلیس راه کرمان– بم در هنگام گشت زنی در سه راهی "سه کنج"، چند کیسه را در حاشیه جاده مشاهده کردند.

او افزود: پس از بررسی و هماهنگی‌های لازم از سوی افسر گشت تیم پلیس راه، مشخص شد بسته‌ها حاوی مقادیری مواد مخدر هستند.

رئیس پلیس راه شمال استان بیان کرد: در ادامه، پس از هماهنگی قضائی و درخواست حضور تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر در صحنه، یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۳ نفر سرنشین که مظنون به حمل موادمخدر کشف شده بود، دستگیر و به همراه مواد کشف شده به پاسگاه پلیس راه منتقل شدند.

او افزود: ماموران پس از توزین موادمخدر، مقدار ۴۹ کیلو و ۳۶۵ گرم هروئین، ۸ کیلو و ۱۶۰ گرم شیشه و ۸ کیلو و ۲۲۵ گرم سایر مواد مخدر صنعتی را کشف و جهت اقدامات قانونی به همراه افراد دستگیر شده به مرجع قضائی ارجاع دادند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.