بیانیه فتح به مناسبت شهادت سه مبارز فلسطینی

جنبش فلسطینی فتح در واکنش به شهادت سه مبارز فلسطینی اعلام کرد، به مبارزه با رژیم صهیونیستی تا پایان حضور اشغالگران ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری العهد، جنبش آزادی بخش ملی فلسطین (فتح) به مناسبت شهادت سه مبارز فلسطینی در بیانیه‌ای بر مبارزه با رژیم صهیونیستی تا پایان اشغالگری‌ها تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: جمیل العموری، ادهم یاسر علیوی و تیسیر محمود عیسه، سه مبارز فلسطینی بامداد امروز (پنجشنبه) در درگیری مسلحانه با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیدند.

در این بیانیه همچنین گفته شده است: این افراد در راه میهنشان و در تلاش برای جلوگیری از تجاوزات دشمن اشغالگر به شهادت رسیدند. همه گزینه‌ها پیش روی ملت فلسطین در دفاع از مسجد الاقصی و قدس به عنوان پایتخت فلسطین وجود دارد.

جنبش فتح با انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین تاکید کرد: هیچ گونه فعالیت تروریستی مانع ادامه مبارزات فلسطینی‌ها تا پیروزی، آزادسازی اراضی فلسطینی و پاکسازی فلسطین از لوث حضور نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان نخواهد شد و به دفاع از قدس و هر وجب از میهن خود ادامه خواهیم داد.

در این بیانیه همچنین آمده است، ملت و مقامات فلسطین در راه آزادی میهن از مرگ نمی‌هراسند و به دفاع از کرامت و مقدسات فلسطین به نیابت از امت‌های عرب و مسلمان ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار