اگنس کالامار: غیرنظامیان بهای حملات صهیونیست‌ها را می‌پردازند

دبیرکل عفو بین‌الملل اعلام کرد بهای حملات رژیم اشغالگر علیه مردم و کودکان فلسطین را در درجه اول و سنگین‌تر از همه، غیرنظامیان می‌پردازند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اگنس کالامار، دبیرکل عفو بین‌الملل با یادآوری آمار شهدای نوار غزه ازجمله ده‌ها تن از کودکان فلسطینی اعلام کرد بهای حملات رژیم اشغالگر را در درجه اول و سنگین‌تر از همه، غیرنظامیان می‌پردازند.

گزارشگر ویژه سابق سازمان ملل متحد در امور قتل‌های فراقانونی در صفحه توییتر خود نوشت: آمار کشته‌ها تاکنون ۱۱۹ نفر در غزه، از جمله ۳۱ کودک، ۸ نفر در اسرائیل (فلسطین اشغالی) گزارش شده است. نخست‌وزیر اسرائیل قول داده اقدامات نظامی را ادامه دهد و بهای خیلی سنگینی را بر حماس تحمیل کند. اما بهای سنگین اول و بیشتر از همه بر غیرنظامیان تحمیل می‌شود.

دبیرکل عفو بین‌الملل این توییت را در واکنش به تهدید بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود این رژیم حملات به نوار غزه را تا زمانی که لازم باشد با قدرت بیشتری ادامه می‌دهد، منتشر کرده است.

شبکه تلویزیونی العالم پیش از این گزارش داد استفاده رژیم صهیونیستی از مواد سمی در حمله به غزه، تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست تل‌آویو در متوقف کردن موشک‌های مقاومت است.

در دور تازه درگیری‌ها در اراضی اشغالی، رژیم اشغالگر قدس تاکنون ده‌ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهر‌های غزه و خان یونس هدف قرار داده و ویرانی‌های زیادی به بار آورده است.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات صهیونیست ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آماج حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داده که طی آن چند صهیونیست به هلاکت رسیده، ده‌ها صهیونیست زخمی شده و خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار