اذعان کارشناسان رژیم صهیونیستی به قدرت حماس

یک کارشناس صهیونیست در مصاحبه با تلویزیون اسرائیل از معادله فلج کننده حماس برای صهیونیست‌ها سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «ایتای بارون» کارشناس موسسه پژوهشی امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ۱۳ رژیم صهیونیستی از توانایی حماس در بر هم زدن معادلات سخن گفت.

او گفت: باید اعتراف کنیم جنبش حماس توانسته زندگی میلیون‌ها اسرائیلی را مختل کند. توانایی اسرائیل در ضربه زدن به برنامه موشکی حماس به دلیل مخفی بودن آن زیرزمین بسیار محدود است.

‌این کارشناس صهیونیست در ادامه تصریح کرد: می‌خواهم یک مثال بزنم، قبلا این را هم گفته بودم، مقدار موشک‌هایی که از سوی حماس به سمت ما پرتاب شده است در جنگ فرضی با حزب‌الله در هر روز ده برابر این عدد خواهد بود، این را گفتم تا مردم متوجه شوند روند جنگ چگونه است.

این در حالی است که نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در این زمینه نوشت که از شروع جنگ تاکنون به خصوص در مناطق نزدیک به غزه تجمعات بیش از ۱۰ نفر تقریبا ممنوع شده است. زندگی در این مناطق تقریبا فلج شده است.

درگیری‌های فلسطین و اسرائیل از هشتم مه با تشدید شدید تنش‌ها همراه بوده که این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در منطقه حرم شریف قدس و محل شیخ جراح کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه هایشان به اجرا در آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . راست گفت خداوند عظیم جل جلاله . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار