تلاش نتانیاهو برای ایستادگی در مقابل مقاومت با استفاده از سلاح‌های ممنوعه

استفاده رژیم صهیونیستی از مواد سمی در حمله به غزه، تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست تل آویو در متوقف کردن موشک‌های مقاومت است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، اسراء البحیصی خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: پس از آنکه غزه با گروهی از فرماندهان خود وداع کرد، موشک‌های مقاومت فرودگاه رامون را هدف قرار داد و مقاومت به خاطر این فرماندهان، با موشک جدیدی به نام عیاش ۲۵۰ به رژیم اسرائیل حمله کرد.

حسام الدجنی کارشناس مسائل سیاسی گفت: مهم‌ترین پیام شلیک این موشک با برد ۲۵۰ کیلومتر و رسیدن آن به فرودگاه رامون، این است که ابوعبیده، مقاومت و گردان‌های قسام می‌خواهند این پیام را به رژیم اشغالگر اسرائیل برسانند که تلاش برای نشان دادن تصویر پیروزی به نفع بنیامین نتانیاهو با شکست مواجه می‌شود. توقف فعالیت فرودگاه‌ها همان تصویری است که در افکار عمومی اسرائیل باقی خواهد ماند.

خبرنگار این شبکه افزود: رژیم اشغالگر مثل همیشه نوع جدیدی از تسلیحات را علیه ساکنان غزه امتحان کرد. گروهی از شهروندان به سبب استنشاق گاز نامشخصی، جان باختند.

خلیل ابو شماله فعال حقوقی گفت: وزارت بهداشت اعلام کرد با توجه به تجارب گذشته که رژیم اشغالگر از تسلیحات ممنوعه بین المللی استفاده کرد، شک و تردید‌های زیادی وجود دارد. این احتمال وجود دارد که اسرائیل واقعا از تسلیحات جدیدی حاوی مواد سمی استفاده کرده باشد که استنشاق آن به حالت خفگی منجر می‌شود.

خبرنگار این شبکه در ادامه گفت: رژیم اشغالگر به هدف قرار دادن منازل، زیرساخت‌ها و مؤسسات تجاری و بانک‌ها ادامه می‌دهد و خسارت‌ها در حدود میلیون‌ها دلار برآورد می‌شود.

یکی از شهروندان فلسطینی افزود: من صاحب فروشگاه‌هایی هستم که هدف قرار گرفتند و ویران شدند. اما می‌گویم خداوند برای ما کفایت می‌کند. بر خداوند توکل کردیم.

یکی از زنان فلسطینی تصریح کرد: خداوند قدرت ما را افزایش می‌دهد. از هیچ کس جز خداوند نمی‌ترسیم. فقط در برابر خداوند تسلیم می‌شویم.

خبرنگار این شبکه افزود: مجروحان از جهان می‌خواهند که دارو و تجهیزات پزشکی لازم برای درمان آن‌ها ارسال شود.

اسرائیل در تجاوزگری خود مردم را می‌کشد و منازل را منهدم می‌کند؛ آن هم در منطقه‌ای که از مدت‌ها پیش در محاصره بوده است. ارتش رژیم اشغالگر می‌خواهد غزه را به تلی از ویرانه تبدیل کند تا ویرانه‌ها بر شکست آن در متوقف کردن موشک‌های مقاومت، سرپوش بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
دست و پای بی خودی می زنی ای ملعون خبیث جهنمی نفسهای آخرت را می کشی نتانیاهوی رذل خبیث شیطان صفت توی ملعون و رژیم جعلی صهیونیستی اشغالگر غارتگر کودک کش مظلوم کش شکنجه گر نژادپرست ملعونین کافرینت به زودی زود برای همیشه از روی نقشه جغرافیای کشور فلسطین مظلوم اشغال شده محو و نابود خواهید شد با خفت و خاری و ذلت هر چه تمامتر و به زبال دان تاریخ بشریت انداخته خواهید شد . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار