با سلامت مردم بازی نکنید/ برخورد قضایی می کنیم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه به ناقضان دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا و تهدید کنندگان سلامت مردم هشدار داد.

خسروی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از مصادیق جرم و تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه محسوب می‌شود و دستگاه قضایی با ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی و افرادی که سلامت مردم را به بازی گرفته اند، بدون تعارف برخورد می‌کند.

 او افزود: چند روز گذشته بازرسی‌های نامحسوسی از مراکز ارائه دهنده خدمات به شهروندان اعم از فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، جایگاه‌های سوخت انجام شده است که در این بازرسی‌ها، کوتاهی و سهل انگاری و استفاده نکردن از ماسک مشاهده شده است.

خسروی ادامه داد: در برخی موارد شاهد برگزاری تجمع‌های شادی و یا عزا از ناحیه افرادی بودیم که بی توجه به توصیه‌ها و هشدار‌ها هستند.

پلمب واحد صنفی و برخورد با متخلفان

خسروی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه با تأکید بر تشدید نظارت‌های قضایی و برخورد قاطع با متخلفان گفت: برای جلوگیری از همه گیری دوباره بیماری کرونا و رعایت حال کادر درمان که حقیقتا خسته هستند، بازدید‌ها و نظارت‌ها را تشدید می‌کنیم و هر مکانی که دستورالعمل‌های بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نکند، پلمپ و با شخص خاطی برخورد قضایی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


او افزود: به منظور حفظ سلامت جامعه تمامی ادارات، بانک ها، مؤسسات عمومی و خصوصی نیز ملزم به رعایت دستورالعمل بهداشتی و استفاده از ماسک و عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک هستند که در صورت نقض این موضوع با شخص مسئول نیز برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار