افزایش شهر‌های زرد کرونایی در خراسان جنوبی/ قاین هم نارنجی شد

بر اساس جدید‌ترین رنگ بندی رسمی شهرستان‌های کشور، قاین به وضعیت نارنجی و فردوس و نهبندان از وضعیت آبی به وضعیت زرد کرونا تغییر رنگ دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تا روز گذشته شهرستان‌های بیرجند، زیرکوه و قاینات در وضعیت زرد کرونا قرار داشتند که با افزایش موارد مثبت و بستری، شهرستان قاین به وضع نارنجی و شهرستان های نهبندان و فردوس هم به وضع زرد کرونا برگشتند.

او افزود: شهرستان‌های بشرویه، خوسف، درمیان، سرایان، سربیشه، طبس همچنان دارای وضعیت آبی کرونا هستند، اما با کمی سهل انگاری مردم و عادی انگاشتن کرونا ممکن است به اوضاع قبلی و زرد برگردند.

دهقانی فیروزآبادی درباره آخرین وضعیت کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته با ثبت دو مورد فوت جدید بر اثر بیماری کرونا، تعداد فوتی‌های این بیماری در خراسان جنوبی به ۷۴۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۲۶ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۲ نفر کرونا مثبتند.


بیشتر بخوانید


او افزود: از این تعداد ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۲ نفر وخیم است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودرو‌های غیر بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
فقط رعایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
مردم ما تا زور بالای سرشون نباشه چیزیو رعایت نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
مردم به هوای واکسن با ماسک بای بای کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
مردم همه چیو بی خیال شدند متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
خدا به داد همه ما برسه...باز آمار ها کاهش یافت و مردم بیخیال بهداشت شدند... واکسینسیون کرونا هم خیال مردم رو راحت کرده.. یه بنده خدایی می گفت برای چی باید رعایت کنیم حالا که واکسن اومده و نباید بترسیم...تو رو خدا کرونا رو جدی بگیرین حالا حالا ها کرونا هست