فردا آغاز افتتاح ۱۵۱۵ طرح عمرانی در خراسان جنوبی

فردا همزمان با آغاز هفته دولت، بهره برداری از هزار و ۵۱۵ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در خراسان جنوبی با اعتبار ۴ هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خوش خبرمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خاوران گفت: از این تعداد هزار و ۸۰ طرح در هفته دولت افتتاح و ۴۳۵ طرح مختلف هم کلنگ زنی می‌شوند.

او با بیان اینکه بیشترین طرح‌های هفته دولت در مناطق روستایی و عشایری استان به بهره برداری می‌رسند افزود: ۶۹ درصد طرح‌های عمرانی و خدماتی در روستا‌ها و مناطق عشایری و ۳۱ درصد هم در مناطق شهری به بهره برداری می‌رسند.

گازرسانی در صدر طرح‌های افتتاحی

 خوش خبر با بیان اینکه بیشترین طرح‌های افتتاحی هفته دولت در استان در حوزه گازرسانی است افزود: ۶۰۲ طرح گازرسانی با اعتبار ۵۶۸ میلیارد تومان آماده افتتاح است که انقلابی در حوزه گازرسانی به روستاهاست.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در حوزه راه و شهرسازی ۲۱ طرح با اعتبار هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان، بنیاد مسکن ۵۶ طرح با اعتبار بیش از هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان، شرکت برق ۱۳۹ طرح با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی ۱۲۳ طرح با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان و دهیاری‌ها ۱۸۸ طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شوند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، شرکت آب و فاضلاب ۲۹ طرح با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان، راهداری ۴۸ طرح با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان، کمیته امداد امام خمینی (ره) ۳۵ طرح با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان، میراث فرهنگی ۱۷ طرح با اعتبار ۶ میلیارد تومان، ورزش و جوانان ۲۲ طرح با اعتبار ۶ میلیارد تومان، دانشگاه بیرجند ۱۲ طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان و صنعت، معدن و تجارت ۱۹ طرح با اعتبار ۲۷۲ میلیارد تومان آماده بهره برداری دارند.

او تاکید کرد: تفاوت عمده طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال این است که ۷۰۱ طرح فقط در مناطق مرزی استان به بهره برداری می‌رسند که نشان از توجه ویژه دولت به معیشت و تثبیت اشتغال مرزنشینان و ماندگاری جمعیت آن‌ها در مرز است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.