افتتاح و کلنگ زنی بیش از هزار پروژه گاز رسانی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت : ۱۳۰۹ پروژه گازرسانی در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت : در هفته دولت ۱۸۲ روستا با هزینه ۱۵۸ میلیارد تومان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

او افزود: عملیات گازرسانی به ۲۳۳ روستا با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: پروژه گازرسانی به ۵۲ واحد صنعتی و تولیدی نیز در هفته دولت امسال با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر و با احتساب پروژه‌های گازرسانی روستایی در هفته دولت تمامی شهر‌ها و ۹۵۰ روستای استان با برخورداری ۸۴ درصد جمعیت روستایی استان زیر پپوشش گاز طبیعی است.

او  عنوان کرد: هم اکنون یک هزار و ۴۴۰ واحد صنعتی استان نیز به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده‌اند که با افتتاح ۵۲ پروژه دیگر در هفته دولت، واحد‌های صنعتی بهره‌مند از نعمت گاز به یک هزار و ۴۹۲ واحد افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید


هاشمی ادامه داد: علاوه بر پروژه‌های فوق، عملیات گازرسانی به ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در سطح ۷۰۰ روستایاستان با اعتبار ۹۱ میلیارد تومان در هفته دولت آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرای خط تقویتی رینگ شهری در سه شهر بیرجند، قاین و طبس به منظور پایداری شبکه و استمرار گازرسانی در فصول سرد نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

او به تامین اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران اشاره کرد و افزود: شرکت گاز خراسان جنوبی در نظر دارد با گازرسانی به ۴۰۰ روستا در سال جاری، جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز را تا ۹۶ درصد ارتقا دهد.

انتهای پیام /  ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.