افتتاح و بهره برداری از ۱۰ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تا پایان هفته دولت ۱۰ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند، ‌عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: این پروژه‌ها شامل ۱۰ باب زمین و چمن مصنوعی در برخی از روستا‌های خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

او با اشاره به اینکه متراژ مجموع این پروژه ها  ۱۵هزار مترمربع مساحت است افزود:  برای این پروژه ها ۶ میلیارد تومان  از منابع استانی و ملی سرمایه گذاری شده است.

عزیزی ادامه داد: تجهیز چهارباب خانه جوانان با  مجموع متراژ ۲۵۰ متر مربع و ۲۳۰ میلیون تومان در شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، فردوس و خوسف  از دیگر پروژه های ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد:  همچنین ۱۶ باب خانه ورزشی و روستایی  با اعتبار بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان و متراژ هزار و ۱۲۰ متر مربع در شهرستان زیرکوه، درمیان، بیرجند، بشرویه، و فردوس همزمان با هفته دولت تجهیز می شوند.

او با بیان اینکه  سالن سرپوشیده تیراندازی در شهرستان  فردوس با مساحت ۵۰ متر مربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


عزیزی تصریح کرد: پروژه چند منظوره در روستای خانکوک فردوس با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان و همچنین احداث خانه جوانان شهرستان قاین  با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم  ۳۷ پروژه ورزشی افتتاح و به بهره‌برداری می رسد تصریح کرد: یکی از پروژه‌های ویژه‌ای که در دولت‌های تدبیر امید آغاز شد احداث خانه‌های جوانان به عنوان مرکز رشد اجتماعی جوانان بوده است.

او به فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان در دوره دولت تدبیر و امید  در استان اشاره کرد و  اظهار کرد: برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در دوره نونهال و نوجوان، طرح سنجش زنان و مسابقات جام خوشه چین که المپیاد استعدادیابی روستاییان و عشایر به عنوان طرح‌های جدید و نوپا در این دوره برشمرد.

عزیزی گفت: در بحث برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در حوزه فضای مجازی تعداد برنامه‌ها در این لحظه بالغ بر ۱۱۰ مورد است که این تعداد برنامه‌ها اعم از برنامه‌های ورزشی، بانوان و حوزه جوانان انجام می‌شود و برگزاری همایش بزرگ جوانان عاشورایی مصادف با هشتم محرم در مراکز شهرستان ها‌ی استان و روستا است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار