محل‌های برگزاری مراسم شب های قدر در مشهد

رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مراسم شب‌ های قدر در ۲۵ نقطه مشهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی طباطبایی رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: این مراسم از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه بامداد با قرائت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر و سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند در منزل از طریق شبکه‌های صدا و سیما و همچنین در محل‌های تعیین شده از فیوضات شب‌های قدر بهره‌مند شوند افزود: انتظار داریم مردم با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با برگزارکنندگان مراسم همکاری کنند.
 

رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان برای حضور در مراسم از وسایل شخصی از جمله زیرانداز، کتاب دعا و مصحف شریف قرآن، ماسک و دستکش، استفاده نمایند و فاصله یک و نیم متر از همدیگر را در این مراسم رعایت نموده و با وسیله شخصی تردد نمایند.

طباطبایی بیان کرد: بولوار بعثت، میدان جانباز، سه راه کاشانی، میدان راه‏‌آهن، پارکینگ آرامستان خواجه‏‌ربیع، بولوار ابوریحان در منطقه طلاب، مجتمع مهدیه مهرآباد، بولوار امامت، خیابان استاد یوسفی مقابل دانشگاه آزاد اسلامی و خیابان دعبل خزایی در بولوار پیروزی از جمله مکان‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در مشهد است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار